TIP: Use Markdown or, <pre> for multi line code blocks / <code> for inline code.
These forums are read-only and for archival purposes only!
Please join our new forums at discourse.kohanaframework.org
Hello Everyone from the Netherlands
  • Hello everybody,

I'm not a beginner nor an experienced php developer. But I am new in the OOP approach of coding. I come from the Netherlands, and I have chosen Kohana as a framework to hopefully code faster and learn OOP and MVC.

A small suggestion, maybe you could put these links in docs.kohanaphp.com and in the tutorials category of this forum: http://learn.kohanaphp.com/2008/03/26/blog-tutorial-1/ , http://oscar.nom.za/dl/kohana101.pdf .
  • Welkom, je bent niet de eerste Nederlander hier. Veel plezier met Kohana

Welcome, you're not the first Dutchy to get here. Have fun using Kohana
  • Altijd leuk om wat taalgenoten erbij te hebben. :-)

Greetings from Belgium!

• Thanks for the warm welcome and ofcourse thanks for Kohana.

Oooh wat leuk, er zijn hier dus ook andere taalgenoten. Geweldige websites trouwens Geert.
  • You know what they say; 'as a final touch, God created the Dutch' :-)
  • Het begint hier gezellig te worden. Biertje? =D
  • Posted By: Wouter

You know what they say; 'as a final touch, God created the Dutch' :-)

Aparte quote van God, ben niet gelovig maar die man heeft weer puik werk afgeleverd ;)
  • Hoi iedereen. Ben afkomstig van België en wil me volledig smijten op het Kohana gebeuren en mijn volgende sites met Kohana ontwikkelen. Ik ben alvast begonnen aan mijn eigen portfolio. Als alles me duidelijk wordt en hij klaar is, zal ik hem wel eens posten op het forum hier! :-)

• selamat datang ...

greetings from indonesia!
  • Belg hier :p
  • Welkom Kohana broeder. Succes.

Groeten uit Rotterdam...

[edit ] LOL, Ik zie nu dat je bericht uit Nov. 2008 is. Het is nu Dec. 2011.

• Goed bezig!

• Dus Roemenië krijgt een antwoord, maar Nederland krijgt vele dachten dat het jaar? :)

• The internets took a while to synchronize I guess.

Belg hier!

• Nou dan groet ik ook maar hè ;) welkom! Kohana is zeker iets dat je gaat trotseren

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion